Saturday, March 23, 2013

Hosting international, romanesc recomandari

Hosting international, romanesc recomandari. Am mai scris un articol despre cele mai bune servicii de web hosting mai demult. Pe acel site. Revin cu recomandari si aici. Daca vrei sa-ti faci un blog sau site, trebuie sa-ti faci un abonament de web hosting. Afla aici care sunt cele mai bune magazine care ofera servicii de hosting pentru bloguri sau site-uri.
Ce trebuie sa iei sa-ti faci un site, blog? In primul rand trebuie sa-ti iei un domeniu. Domeniile cu extensia .ro sunt pe viata, le platesti doar o data. Celalalte, .net, .info, etc se platesc anual. Eu am ales sa-mi cumpar un domeniu .ro.
Primul pas a fost sa-ti cumpar domeniul. Dupa care, mi-am cumparat un abonament de web hosting. Prima mea alegere, in primul an fost x-servers.ro. Dupa ce mi-a crescut traficul pe lumea.blondelor.ro, dupa 1 an, m-am mutat la hostgator.com, unde am ramas vreo 3 ani. O sa fac un scurt top al celor mai bune servicii de hosting din lume.

Locul 1 fara doar si poate, hostgator.com. Sunt o gramada de persoane care l-au folosit si il folosesc in continuare. Stiu persoane care au gazduite pana la 7 site-uri pe hostgator.com si merge impecabil. Sunt anumite zvonuri cum ca, daca ai un site in limba romana ar fi bine sa-ti iei un host in Romania. Prostii, hostgator merge perfect si pentru site-urile din Romania. Nu s-a intamplat nici macar o singura data sa-mi pice blogul. Cand mi-am mutat blogul de la x-servers.com, am facut un ticket la Hostgator.com( dupa ce am platit in prealabil abonamentul) si mi-au transferat ei baza de date.

Tipuri de abonamente la hostgator.


 Hostgator HostHatchling -este cel mai ieftin - poti sa ai doar 1 singur domeniu, insa ai adrese de mail nelimitate, banda si spatiu nelimitatat. Este recomandat celor care au doar un singur domeniu. Ulterior poti sa faci upgrade la planul 2 de web hosting de la hostgator.
 Pretul acestui abonament incepe de la 3,96 dolari( pentru un abonament pe 3 ani), continuand cu 5,56 dolari(pentru un abonament pe 1 an) etc.

Hostgator Baby planul 2 – numar nelimitat de domenii, poti sa ai si 20, ai banda si spatiu nelimitatat, , adrese de e-mail nelimitate si subdomenii. Recomanda pentru cei care au mai multe bloguri sau site-uri. Am un prieten care detine acest abonament si este super multumit.

Preturile incep de la 6,36 dolari(pentru un abonament pe 3 ani), 7,96 dolari(abonament pe 1 an) etc.

Hostgator Business – ultimul abonament de la Hostgator. Pentru firme si numai. Poti tine 1 singur domeniu, dar ai banda si spatiu nelimitatat,  adrese de e-mail nelimitate si subdomenii + SSL gratuit, IP dedicat .
 
Preturile acestui abonament sunt 10,36 dolari (abonament pentru 3 ani), 11,96 dolari(abonament pe 3 ani) etc.

Revenind la ce vorbeam. De ce sa-ti iei domeniu de la Hostgator? Pai daca o sa te uiti prin ofertele celor care ofera web hosting,  multe au limita la unici. Adica la trafic. Sari de trafic, iti trimit mail sa faci upgrade, adica sa platesti mai mult. La hostgator poti sa ai trafic mare, nu primesti nici un mail. Doar in cazul in care iti sare traficul exagerat intr-o perioada foarte scurta de timp. Nu-ti pica, ai nelamuriri, faci ticket si te ajuta baietii de la tehnic, care sunt profesionisti.
Click pe banner, daca vreti sa intrati sa aflati mai multe informatii.
Cea mai buna firma de web hosting ramane dupa parerea mea, Hostgator. Sunt milioane de useri care au abonamente la ei. Ca nu sunt romani, nu are nici o relevanta. Vrei calitate si profesionism, mergi la sigur. Daca iei un hosting gratis sau foarte ieftin, asteapta-te la ce este mai rau.


Daca vrei totusi altceva, iti propun Ipage. Aici iti poti face si un domeniu gratuit. Acum, este o oferta la Ipage.com. Platesti 1,99 dolari pe luna timp de 3 luni. Exact la hostgator, ai domenii nelimitate, ai trafic nelimitat, transfer baza de date de pe vechiul host la ei gratis. Si aici lucreaza profesionisti, nu te trezesti cu probleme dupa. Pentru ca este important sa acorde importanta clientului si dupa ce acesta si-a cumparat abonamentul de web hosting.
affiliate_link 

Web hosting romanesc recomandari. Aici as putea recomanda x-servers.ro sau webfactor.ro
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments:

Post a Comment